Задачей конкурса является нарисовать кадр из игры, не существующей на какой-либо платформе.

  • Любые платформы и стили исполнения разрешены для участия в этом конкурсе.
  • Допускаются любые кадры из игры — заставки, экраны меню, скриншоты геймплея и т.д
  • Допускается копирование, цитирование, трейсинг референсов.

You need to draw a screenshot from a game that does not exist on any platform.

  • Any platforms and performance styles are allowed to participate in this competition.
  • Allowed any frames from the game - screensavers, menu screens, screenshots of gameplay, etc.
  • Copying, quoting, referencing reference is allowed.

ZX Spectrum
6912
  • 256х192px, 15 colors
  • Attributes 8x8, 2 colors per attribute
Comments: 0
vts:54 pts:477 avg:8.83

ZX Spectrum
png
  • 256х192px, 15 colors
  • Attributes 8x8, 2 colors per attribute
Comments: 3
vts:52 pts:419 avg:8.06

  • 256х192px, 15 colors
  • Attributes 8x8, 2 colors per attribute
Comments: 0
vts:52 pts:410 avg:7.88

ZX Spectrum
6912
  • 256х192px, 15 colors
  • Attributes 8x8, 2 colors per attribute
Comments: 1
vts:51 pts:402 avg:7.88


  • Screen 256х256, 4 colors
Comments: 0
vts:49 pts:344 avg:7.02

Mattel Intellivision
  • 160х96px, 16 colors
  • Attributes 8x8, 2 colors per attribute
Author's note:
Intellivision-style. Постарался соблюсти все ограничения консоли, но скорее всего что-то не учёл (как никак, приставка мне малоизвестна и программировать под неё я не пытался).
Comments: 0
vts:52 pts:327 avg:6.29

Commodore C64
.prg
  • 320×200px (2 unique colors in each 8×8 pixel block)
  • 160×200px (3 unique colors + 1 common color in each 4×8 block)
  • 16 colors
Author's note:
This screenshot is from the game that I dreamed of. The name is exactly written as it was. The character has to throw the bomb in order to jump over the river. What is on the next screen?
Comments: 0
vts:50 pts:169 avg:3.38